اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس . اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس . اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید

آهنگ یادته رضا آزاد

رضا رضا | يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۲ ق.ظ


متن آهنگ یادته رضا آزاد

Lyrics Music Reza Azad Yadete

متن آهنگ یادته رضا آزاد

ترانه و شعر آهنگ یادته رضا آزاد

یادته چقدر دوست داشتم یادته چطور ولم کردی
یادته تو اون روزایه سخت چجوری رفتی لهم کردی

یادته گفتم به این دنیا نمیشه اعتنا کرد دیدی راحت همین دنیا تو رو ازم جدا کرد

روزایه اول یادته یادته یادته به هم میگفتیم تا تهش یادته , یادته ؟!

رفتی نگفتی چه بلایی بعد تو سرم میادش
همش توو فکر این بودی بعد من کسی بیادش

حالا بگو ببینم اندازه من دوست داره حسودی میکنم بهش هر چی باشه تو رو داره

تکست آهنگ یادته رضا آزاد

یادته روزایه اوله رابطه میگفتی بهترین حالته وقتی این دیوونه کنارته , کنارته

رفتی نگفتی چه بلایی بعد تو سرم میادش
همش توو فکر این بودی بعد من کسی بیادش

حالا بگو ببینم اندازه من دوست داره حسودی میکنم بهش هر چی باشه تو رو داره

**

دانلود آهنگ رضا آزاد یادته

  • رضا رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی