اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس . اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس . اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید

ترانه آهنگ دهه شصت حمید هیراد

رضا رضا | يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶ ق.ظ


متن آهنگ دهه شصت حمید هیراد

Lyrics Music Hamid Hiraad Dahe 60

متن آهنگ دهه شصت حمید هیراد

ترانه و شعر آهنگ دهه شصت حمید هیراد

ساده از دست ندادم دله پر مشغله را تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را
عشق آن هم وسطه نفرتو باروت و تفنگ دانه انداختو از شرم ندیدم تله را

عشق آن هم وسط نفرتو باروت و تفنگ دانه انداختو از شرم
دانه انداختو از شرم , دانه انداختو از شرم ندیدم تله را

دهه ی شصتی دیوانه ی یکبار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید وقته دیدار رعایت بکند فاصله را

تکست آهنگ دهه شصت حمید هیراد

و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم با تو برگشتمو مجبور شدم قافله را
عشق گاهی سبب گم شدنه خاطره هاست خواستم باز کنم با تو سر این گله را

دهه ی شصتی دیوانه ی یکبار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید وقته دیدار رعایت بکند فاصله را

**

دانلود آهنگ حمید هیراد دهه شصت

  • رضا رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی