اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس . اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس . اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید

ترانه آهنگ عشقت رضا یزدانی

رضا رضا | يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ق.ظ


متن آهنگ عشقت رضا یزدانی

Lyrics Music Reza Yazdani Eshghet

متن آهنگ عشقت رضا یزدانی

ترانه و شعر آهنگ عشقت رضا یزدانی

با نگاه تو تازه فهمیدم سر این چشما جونمم میدم
تو بخوای از من مرگم آسونه جز تو چی دارم منه دیوونه

روزگارم سخت روزگارت خوش پرم از این غم غمه آدم کش
تو با لبخندت دردمو کم کن من پر از حرفم پس شکنجم کن

عشقت همه چیز من بود وقته عاشق شدن بود کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه
عشقت همه چیز من بود وقته عاشق شدن بود کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه

تکست آهنگ عشقت رضا یزدانی

عشقت همه چیز من بود وقته عاشق شدن بود کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه
عشقت همه چیز من بود وقته عاشق شدن بود کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه

**

دانلود آهنگ رضا یزدانی عشقت

  • رضا رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی